Tips voor inlogproblemen bij de GGD door DDoS-aanvallen

Door DDoS-aanvallen kun je sinds dinsdag 20 juli herhaaldelijk niet met je DigiD-gegevens inloggen op GGD-websites. Het is daardoor lastig om je testuitslag te bekijken, een afspraak te maken voor een coronatest of -vaccinatie en je eerder gemaakte afspraken in te zien.

GGD GHOR Nederland belt mensen die online hun testuitslag nog niet hebben kunnen inzien op om ​hun negatieve testuitslagen door te geven. Positieve testuitslagen worden altijd al telefonisch gemeld. Je kunt niet zelf bellen voor je coronatestuitslag.

Ik kan online geen afspraak maken; wat nu?

Lukt het online niet om je afspraak te maken? Bel dan voor een testafspraak naar 0800 1202. En voor een vaccinatieafspraak naar 0800 7070. Beide telefoonnummers zijn 7 dagen per week van 08.00 tot 20.00 uur bereikbaar. 

De DDoS-aanvallen beïnvloeden niet het Digitaal Corona Certificaat (DCC). Er wordt hard gewerkt aan een structurele oplossing.