Wij plaatsen functionele- en statistieken cookies zodat deze site goed werkt en anoniem gemeten kan worden.
Voor cookies van derden hebben wij uw toestemming nodig. Meer informatie over deze cookies van derden.
Tips voor inlogproblemen bij de GGD door DDoS-aanvallen
Door DDoS-aanvallen kun je sinds dinsdag 20 juli herhaaldelijk niet met je DigiD-gegevens inloggen op GGD-websites. Het is daardoor lastig om je testuitslag te bekijken, een afspraak te maken voor een coronatest of -vaccinatie en je eerder gemaakte afspraken in te zien.
GGD GHOR Nederland belt mensen die online hun testuitslag nog niet hebben kunnen inzien op om hun negatieve testuitslagen door te geven. Positieve testuitslagen worden altijd al telefonisch gemeld. Je kunt niet zelf bellen voor je coronatestuitslag.
Ik kan online geen afspraak maken; wat nu?
Lukt het online niet om je afspraak te maken? Bel dan voor een testafspraak naar 0800 1202. En voor een vaccinatieafspraak naar 0800 7070. Beide telefoonnummers zijn 7 dagen per week van 08.00 tot 20.00 uur bereikbaar.
De DDoS-aanvallen beïnvloeden niet het Digitaal Corona Certificaat (DCC). Er wordt hard gewerkt aan een structurele oplossing.