Afspraken op het consultatiebureau

In Mijn Kinddossier kun je zelf afspraken bij het consultatiebureau plannen. Op het consultatiebureau kijken we samen waar jij en je kind behoefte aan hebben en wat het consultatiebureau daarin kan betekenen. Zo overleggen we samen wanneer je terugkomt. In MijnKinddossier kies je zelf de gewenste datum en tijd.

Je afspraak met het consultatiebureau verzetten

Kun je om goede redenen toch niet komen op een gemaakte afspraak? Geef dit dan zo snel mogelijk door. Dan kan er een ander kind langskomen. Je kunt zelf de afspraak verzetten via MijnKinddossier. Let op: dit kan alleen voordat de afspraak begint.

Lukt het niet om de afspraak te verzetten via Mijn Kinddossier? Dan kun je ook bellen naar onze Afsprakenlijn.

Je afspraak met het consultatiebureau vergeten?

Ben je een afspraak vergeten? Neem zo snel mogelijk contact op met het afsprakenbureau. Zij kijken dan samen met jou wanneer een nieuwe afspraak mogelijk is. Als je (nog) geen nieuwe afspraak kunt of wilt maken horen we dat ook graag. Jouw consultatiebureau weet dan waarom er geen afspraak gepland staat.

Je hebt een afspraak op het consultatiebureau, maar je kind is ziek. Wat nu?

Als je kind erg ziek is of koorts heeft, kun je de afspraak beter verzetten. Ook als je kind een besmettelijke ziekte heeft -bijvoorbeeld waterpokken- willen we graag dat je de afspraak verzet. Als je kind verkouden is en geen koorts heeft, dan kunnen jullie gewoon naar het consultatiebureau komen.

Afsprakenlijn 0-4 jaar

088 355 65 00maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur

Chatten in de GroeiGids App