Indienen klacht

Lost het gesprek niets op? Of heb je liever geen gesprek met een medewerker? Dan kun je een klacht indienen.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt een klacht indienen door contact op te nemen via onderstaande gegevens.

Schrijf daarbij: naam, adres, datum, beschrijf de klacht zo goed mogelijk: wanneer gebeurde het, om welke medewerker gaat het en wat is er precies gebeurd. Stuur de brief of mail naar onderstaande contactgegevens.

GGD Gelderland-Midden, t.a.v. de klachtenfunctionaris

GGD Gelderland-Midden, t.a.v. de klachtenfunctionaris

Postbus 5364
6802 EJ Arnhem

Hulp nodig?

Heb je hulp nodig bij het indienen van de klacht of heb je andere vragen? Neem dan contact op met klachtencoördinator via telefoonnummer 0800 8446 000 of klacht@vggm.nl.

Meer informatie over de mogelijkheden

Bekijk de verschillende opties voor het doorgeven van meldingen, tips of klachten. Je kunt ook de Klachtenregeling niet zorg en klachtenregeling zorg bekijken.